If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако е избила свещ ще прекъсва,ще тресе мотора,ще се пъне като и подаваш газ.А може да се дължи и на свещта да и е дошло времето.Като се замисля аз бях направил една глупост със 56-цата бях забравил да сложа свещта на първи цилиндър като и сменях ремъка и общо взето работата беше подобна.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Тя ако е избила ще е керамиката където влиза кабела,няма да е от към двигателя,ако е там вече щеше да си усетил какво се случва.Тя може да е и само напукана,но докато не се свали нищо не може да се гадае.Отивай сваляй внимателно и гледай.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Така значи... Избила е малката свещ на трети цилиндър (незнам дали се води 3ти ама е 3тия от ляво на дясно). пластмасата и керамиката на бубината е на парчета (оня чеп дет влиза свеща) нищо не изтървах вътре, но незнам дали е падало преди това. На главата няма останала резба Като пусна свеща си влиза свободно до края. Въпроса е струва ли да се прави, възможно ли е да се нареже резба без да се сваля главата? И дали от там е било цагъркането изначало.. Някой да знае добър стругар във Варна или да се е сблъсквал с подобен проблем?
Едит: Най вероятно паткането е било от там.
Според мен е изключено да се слага втулка и да се прави резба без да махаш главата. Ако няма щети долу сега, то след стружките, които ще изпадат ще има. На твое място първо бих махнал главата, за да видя дали има поражения, след което мисли дали да правиш тази глава или ще ти излезе по-евтино да вземеш глава 2-ра ръка.
Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
Fiat Brava JTD
Според мен е изключено да се слага втулка и да се прави резба без да махаш главата. Ако няма щети долу сега, то след стружките, които ще изпадат ще има. На твое място първо бих махнал главата, за да видя дали има поражения, след което мисли дали да правиш тази глава или ще ти излезе по-евтино да вземеш глава 2-ра ръка.
Колегата е казал много точно,нямам какво да допълня.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Тука ми изкараха едни суми от 400 лева нагоре и както споменахте не се знаело отдолу какво ще излезе така, че може и повече да е . Мисля, че ще я продавам на части въпреки, че не ми се иска , но не съм го решил още на 100%.
Колега защо не намериш една необорудвана глава за 100-тина лева и само разменяш валове клапани и т.н.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Comment